• про нас
  • доставка і оплата
  • оптом
  • як замовити?
  • FAQ

Укр

Рус Eng

UAH

USD EUR
shop.title
Категорії
  • бренди
  • НОВИНКА! косметика з Кореї!
  • професійна косметика
  • косметика для обличчя
  • косметика для волосся
  • косметика для тіла
  • косметика для захисту від сонця
  • косметика для рук
  • косметика для ніг
  • косметика для чоловіків
  • косметика для дітей
  • косметика для підлітків
  • догляд за порожниною рота
  • декоративна косметика
  • аксесуари
  • парфумерія
  • побутова хімія
0 товарів
0 грн

відповіді на часто виникаючі питання






як збирається замовлення?
- Всі замовлення надійшли протягом дня, групуються і вранці наступного дня о 9.00 надходять для обробки на склад

терміни придатності товарів? перевіряються?
- Так! і не тільки! у складському комплексі: облаштована система вентиляції-кондиціонування-пожежогасіння зберігання товару відповідно до необхідного температурного режиму партійний облік за терміном придатності сортування браку

стільки товарів! і все в наявності?
Так. незважаючи на більш ніж 3000 асортимент 99% завжди в наявності, але навіть якщо вам «пощастило» вгадати товар якого сьогодні немає на складі, не хвилюйтеся, тому що надходження товарів відбувається щодня, а якщо ви не можете почекати, ми завжди повернемо ваші гроші на карту платежу без додаткових комісій.

чи потрібно реєструватися на сайті? 
- не обов'язково, але якщо ви хочете переглядати історію замовлень, і отримувати невелику додаткову знижку в кожному замовленні, то рекомендуємо створити аккаунт.

як оплатити замовлення?
- Всі оплати здійснюються на офіційний банківський рахунок. 
- за допомогою карток VISA / Mastercard під час оформлення замовлення.
- оплатити замовлення пізніше можна, отримавши рахунок на оплату на свою електронну поштову скриньку.
У разі якщо ви хочете отримати додаткову консультацію щодо способу оплати, вкажіть це в полі «Примітки» при оформленні замовлення і ми обов'язково вам передзвонимо і допоможемо.

як я дізнаюся, що моя посилка відправлена?
- Відразу після відправлення посилки, на e-mail, вказаний в замовленні надійде лист з трек номером відправлення

коли я отримаю свою посилку?
- Ми робимо все, для того щоб Ви якомога швидше змогли отримати свою посилку, і дотримуємося норми обробки замовлень не більше 5 днів

де можна подивитися історію покупок або стан замовлення?
- Ви можете відстежити своє замовлення в своєму акаунті або, в тому випадку, якщо акаунта у вас немає, ви можете перейти за посиланням в листі підтвердженні ( верхній рядок листа - замовлення №...... )

Якщо у вас є ще питання, ви можете зв'язатися з нами
- ПІДТРИМКА КЛІЄНТІВ                                                        
+38 (099) 443 03 19 
+38 (068) 205 82 00
 info@belita.net.ua
  • Контакти
  • Відгуки
  • Реєстрація
  • Умови
  • Допомога
  • Публікації

Copyright © Design by SellBe

0 грн
SellBe - сервис по созданию интернет-магазинов | Создай свой интернет-магазин бесплатно!