відповіді на часто виникаючі питання



як збирається замовлення?
- Всі замовлення надійшли протягом дня, групуються і вранці наступного дня о 9.00 надходять для обробки на склад
терміни придатності товарів? перевіряються?
- Так! і не тільки! у складському комплексі: облаштована система вентиляції-кондиціонування-пожежогасіння зберігання товару відповідно до необхідного температурного режиму партійний облік за терміном придатності сортування браку
стільки товарів! і все в наявності?
Так. незважаючи на більш ніж 3000 асортимент 99% завжди в наявності, але навіть якщо вам «пощастило» вгадати товар якого сьогодні немає на складі, не хвилюйтеся, тому що надходження товарів відбувається щодня, а якщо ви не можете почекати, ми завжди повернемо ваші гроші на карту платежу без додаткових комісій.
чи потрібно реєструватися на сайті?
- не обов'язково, але якщо ви хочете переглядати історію замовлень, і отримувати невелику додаткову знижку в кожному замовленні, то рекомендуємо створити аккаунт.
як оплатити замовлення?
- Всі оплати здійснюються на офіційний банківський рахунок.
- за допомогою карток VISA / Mastercard під час оформлення замовлення.
- оплатити замовлення пізніше можна, отримавши рахунок на оплату на свою електронну поштову скриньку.
У разі якщо ви хочете отримати додаткову консультацію щодо способу оплати, вкажіть це в полі «Примітки» при оформленні замовлення і ми обов'язково вам передзвонимо і допоможемо.
як я дізнаюся, що моя посилка відправлена?
- Відразу після відправлення посилки, на e-mail, вказаний в замовленні надійде лист з трек номером відправлення
коли я отримаю свою посилку?
- Ми робимо все, для того щоб Ви якомога швидше змогли отримати свою посилку, і дотримуємося норми обробки замовлень не більше 5 днів
де можна подивитися історію покупок або стан замовлення?
- Ви можете відстежити своє замовлення в своєму акаунті або, в тому випадку, якщо акаунта у вас немає, ви можете перейти за посиланням в листі підтвердженні ( верхній рядок листа - замовлення №...... )
Якщо у вас є ще питання, ви можете зв'язатися з нами
- ПІДТРИМКА КЛІЄНТІВ
+38 (099) 443 03 19
+38 (068) 205 82 00
info@belita.net.ua